Про роботу Контактного центру Білгорода-Дністровського - на прес-конференції його керівника Тетяни Піворунас

24.01.2018 14:45 277


24 січня 2018 року начальник Контактного центру відділу по роботі зі зверненнями громадян Білгород-Дністровської міської ради Тетяна Піворунас провела прес-конференцію для представників місцевих ЗМІ.

Перш за все, Т. Піворунас повідомила, що Контактний центр створено рішенням міської ради від 30 березня 2016 року №68-VII «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату Білгород-Дністровської міської ради, виконавчого комітету міської ради та виконавчих органів міської ради». 22 грудня 2016 року на підставі відповідного рішення міської ради Контактний центр увійшов до структури відділу по роботі зі зверненнями громадян. На виконання даного рішення розроблено та затверджено нове Положення про вказаний відділ.

Основними функціями Контактного центру є:

- забезпечення цілодобового прийому звернень громадян за допомогою засобів мережі Інтернет та телефонного зв’язку, проведення їх реєстрації, передача у відповідні організації та здійснення контролю за належним їх виконанням.

- взаємодіє та співпрацює з аварійними та диспетчерськими службами міста та Одеською обласною державною адміністрацією з метою попередження і ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій.

За результатами роботи Контактного центру в 2017 році було зареєстровано 1193 звернення, з них 105 - анонімні. На всі звернення (крім анонімних) заявникам надавались письмові відповіді. Викладені у анонімних зверненнях факти перевірялися відповідними виконавчими органами міської ради та комунальними підприємствами, за результатами перевірки були надані службові записки.

З 1193 звернень розглянуто за наступними тематиками: комунальне господарство - 795, транспорт і зв’язок - 210, порушення будівельних, санітарних норм та правил при споруджені, реконструкції житлових будинків та господарських об'єктів - 30, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян - 29, соціальний захист - 25, охорона здоров'я - 19, промислова політика (порушення прав споживачів) - 15, освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 12, діяльність органів місцевого самоврядування - 5, житлова політика - 3 тощо.

Тетяна Піворунас підкреслила, що цілодобово мешканці Білгорода-Дністровського можуть звертатися до Контактного центру за телефонами: 15-77, 3-33-33, 067-333-06-23, а також електронною поштою kontakt_center@ukr.net.

Також, начальник Контактного центру відповіла на питання журналістів. Більш докладно з матеріалами прес-конференції можна ознайомитися у газетах "Торнадо-прес", "Чорноморський вісник" та "Наше місто", передачах радіомовлення "Новини Придністров'я", телеканалів "Бессарабія ТБ" та "Південна хвиля".




Запити та запрошення
надсилати за адресою: ob.otdel@ukr.net
(Загальний відділ Білгород-Дністровської міської ради)

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
тел. 8 (04849) 3-59-40

Білгород-Дністровська міська рада
67700,Україна
м. Білгород-Дністровський
вул. Михайлівська, 56
тел. 8 (04849) 2-24-44